Рубрика: Без рубрики, Ֆիզիկա

Հաշվետվություն- Ֆիզիկա

Ցանկանում եմ կրճատ`հաշվետվության տեսքով ներկայացրել առաջին ուսումնական շրջանի ֆիզիկա առարկայից կատարած առաջադրանքները և ծրագրերը:

Այս ուսումնական շրջանի ընթացքում ֆիիզիկան ինձ համար դարձավ ավելի սիրելի, քանի որ դասընթացները շատ հետաքրքիր և արդյունավետ էին: Առաջին շրջանի ընթացքում, մեր ուսուցչուհի` ընկեր Գոհարի գլխավորությամբ հասցրել ենք կատարել բազմաթիվ փորձեր: Դասը կիռարել ենք գործնականում, որից հետո այդ ամենը լուսաբանել ենք բլոգում պատումների կամ տեսահոլովակների տեսքով:
Այս ֆորմատով աշխատելուց հետո, ես հասկացա որ, փորձեր իրականցնելուց հետո, երբ ամբողջ ընթացքին ներկա ես գտնվում, և ինքդ ես իրականցնում փորձը, հարյուրավոր անգամ ավելի հեշտ է ընկալել դասի նյութը: Եվ երբ դասը ինձ համար պարզ էր դառնում, խնդիրներ լուծելն էլ ավելի հեշտ էր, որը ավելի էր ոգևորում սովորել: Այդ իսկ պատճառով այս ուսումնական շրջանի ընթացքում ֆիզիկայի դասերը ինձ համար եղել են ամենասպասված դասերից: Ցանակնում եմ ներկայացնել մի քանի լուսաբանված փորձեր`
1.Էլեկտրական լարում — Փորձ
2.Էլեկտրական հոսանքի քիմիական ազդեցության դիտում- Փորձ

Նախագծերի ցանկը
1.ՄԱՐՄԻՆՆԵՐԻ ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆԱՑՈՒՄԸ, ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆ ԼԻՑՔ
2.ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆ ԵՐԵՎՈՒՅԹՆԵՐ
3.էլեկտրական երևույթներ։ հոսանքի աղբյուրներ: էլեկտրական շղթա և հոսանքի ուժ
4.ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆ ԵՐԵՒՈՒՅԹՆԵՐ։ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆ ԼԱՐՈՒՄ: ՎՈԼՏԱՉԱՓ։ԷԼԵԿՏՐԱԿԱՆ 5.ԴԻՄԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ։ ՕՀՄԻ ՕՐԵՆՔ
6.ՀԱՂՈՐԴԻՉՆԵՐԻ ՀԱՋՈՐԴԱԿԱՆ ԵՒ ԶՈՒԳԱՀԵՌ ՄԻԱՑՈՒՄԸ
7.ՀՈՍԱՔՆԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԸ ԵՒ ՀԶՈՐՈՒԹՅՈՒՆԸ։ՋՈՈՒԼ-ԼԵՆՑԻ ՕՐԵՆՔԸ
8.Էլեկտրական լարում
9.Էլեկտրական հոսանքի քիմիական ազդեցության դիտում
10. 12 հետաքրքրաշարժ փաստ ֆիզիկա մասին — Թարգմանական աշխատանք

Автор:

...

Оставьте комментарий